wtorek, 30 sierpnia 2016

Zawieszka - serce à la wiklinowe

Witam wszystkich!
 
Kwiaciarnie, sklepy z artykułami do dekoracji wnętrz i inne podobne pękają w szwach od modnych, wiklinowych serc – zawieszek, które są doskonałą dekoracją pokoju, salonu, sypialni, sal weselnych itp.  Mnie również zauroczyły i cały czas szukałam sposobu, jak sobie takie sprawić, ale… własnoręcznie.
 
Inspirując się tym, co widziałam moich sklepowych ulubieńcach, zrobiłam serduszko w kolorze białym, z zielonymi dodatkami.

 




Jak już pewnie widzicie, nie jest to wiklina, ani wiklina papierowa. Szablon serca wygięłam z drutu owiniętego białą bibułą, a „wnętrze” wypełniłam włóczką.






Do serca dodałam białe kwiaty sztuczne, które kiedyś znalazłam w domu i niepotrzebnie się ,,przewracały” ;) oraz  trzy, krepinowe różyczki, wykonane własnoręcznie. ;) Listki tak samo – leżały w mojej ,,przydasiowej’’ kolekcji (czyt. w pudle, z którego absolutnie nie można nic wyrzucać :D) no i się przydały…  ;) A na dole przywiązałam jeszcze kokardę – dla  dopełnienia całej małej kompozycji. 





Zachęcam, spróbujcie wykonać podobne!
Jestem przekonana, że będzie ono doskonałą dekoracją oraz pomysłem na prezent. A przecież takie własnoręcznie wykonane prezenty cieszą najbardziej! ;)

_____

Uczniom życzę cudownego, ostatniego 1,5 dnia wakacji!
 
Ściskam!
Pięknego popołudnia! <3

____

Dziękuję za każdy zostawiony ślad na moim blogu, za komentarze i za ciepłe słowa! Są dla mnie bardzo motywujące! :)



23 komentarze:

  1. Bardzo ślicznie to wygląda! Jest to dodatkowo zaoszczędzenie kilku groszy ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zachęcam do wykonania jeśli się podoba! :) Nic trudnego, naprawdę :)

      Usuń
  3. Ale fajne zdjęcia i pomysł
    http://modnagysia.blogspot.com/2016/08/back-to-school-moje-trzy-pomysy-na.html#comment-form KOM-KOM?

    OdpowiedzUsuń
  4. ozdoba jest piękna ma coś w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem, prezentuje się bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez takie produkty każda kwiaciarnia wygląda niemalże tak samo. Pięknie wyszło Twoje serduszko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wszędzie są podobne artykuły... ale przyznam, ze akurat takie rzeczy mnie się podobają :) dziękuję ślicznie za opinię :)

      Usuń
  7. Piękne serduszko jak i róze.. żałuję, że nie mam talentu do takich prac :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Warto spróbować, bardzo łatwe w wykonaniu :) a własnoręcznie wykonane cieszy najbardziej! :)

      Usuń
  8. Ślicznie Ci to wyszło, chętnie zabiore się za to sama, gdy znajde troche czasu i siły ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii :) Dziękuję za każdy, bardzo cenny dla mnie, ślad zostawiony na moim blogu - za każde miłe słowa wsparcia, które motywują mnie do pracy, ale również za krytykę, która pozwala mi doskonalić umiejętności! :)