czwartek, 18 sierpnia 2016

Organizery na biurko - Back to school ;)

Cześć! :)

Koniec sierpnia zawsze był czasem kompletowania szkolnych przyborów, zeszytów i podręczników. Liceum się skończyło, przede mną już 3 rok studiów, a ja... dalej nie wyrosłam z tego całego szkolnego zawirowania, tylko przesunęłam sobie je z końca sierpnia na... koniec września. ;)) W tym roku wracam na Uczelnię dopiero w listopadzie. Do tej pory pozostaję w domu, a raczej będę uczyć się "praktycznie" tyle, że na miejscu, w mojej okolicy. Postanowiłam zorganizować sobie tutaj małe miejsce pracy. ;)


A to, co udało mi się stworzyć do mojego biurka:




1. Organizery.

Wykonałam je z ...


no właśnie - ze zwykłego pudełka po ryżu, a ten mniejszy z opakowania po... kakao ;).  

Do ich wykonania (oczywiście oprócz opakowań) były mi potrzebne:
  • kartka papieru (najlepiej w formacie A3 i techniczna, by ilustracje z opakowań "nie przebijały się")
  • Dwustronna taśma,
  • Zniszczona, pocięta na kawałki płyta CD z "pszyry" :D z kl. IV (nie wiedziałam, że mam w domu aż takie zabytki :P)
  • Klej Vikolit, ale spokojnie można użyć zwykłego szkolnego do przymocowania tych kawałeczków. 
Powiem szczerze, że z mniejszym poszło mi całkiem sprytnie, ale przy drugim większym już troszkę się nadenerwowałam i musiałam kombinować, by niedoskonałości udało się zamaskować ;) 

 


2. Przybornik na długopisy.

Swój wykonałam ze starej, już nieużywanej szklanki, która tylko gdzieś tam się kurzyła. Owinęłam ją białą włóczką i przykleiłam kokardkę. :)



3. Świecznik.

 

Bardziej zrobiłam go jako dekorację, wątpię, że przydałby się komukolwiek w odrabianiu prac domowych :D Była mi potrzebna mała szklanka oraz kamienie ;) Część z nich pomalowałam... brokatowym lakierem do paznokci, którego nie używam  i chcę się szybko pozbyć, ale jak to ja... żal mi go zwyczajnie wyrzucić do kosza, więc postanowiłam, że go wykorzystam w sposób w miarę konstruktywny ;D A że świecznik bez kokardki się nie obędzie, to ... taki oto ten świecznik mi wyszedł. ;)

 

Mam nadzieję, że kogoś zainspiruję do uporządkowania swojego miejsca pracy jak widać - za niewielkie pieniążki, a właściwie za 0 zł. ;)  

A Wy jakie macie pomysły na zorganizowanie swojego kąciku do pracy czy nauki? 

Co jest Wam niezbędne do pracy przy biurku? :)

Pozdrawiam!
Miłego wieczoru! <3

26 komentarzy:

  1. Zdolniacha!
    Pojemnik na długopisy moj ulubieniec <3 Uwielbiam takie duperelki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wykorzystywać puste pudełka ;) Najbardziej przydają się w okresie świąt - bo wystarczy obkleić papierem do pakowania prezentów i mamy ozdobne pudełeczko ;)
    4kajko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Takie pudełeczka można wykorzystać na miliooony sposobów! Tutaj rolę gra tylko nasza pomysłowość ;)

      Usuń
  3. ale ty masz swietne pomysły , zazdroszcze kreatywnosci ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne organizery. Sama też uwielbiam robić tego typu Hand Made, tylko niestety rzadko kiedy mam na to czas :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W wykonaniu są naprawdę bardzo łatwe i dość szybko się je tworzy :) zachęcam, aby spróbować :)

      Usuń
  5. Nie pomyslalabym, ze opakowanie po ryzu mozna tak wykorzystac. Kiedys widzialam cos podobnego z puszek po groszku i tez wygladalo swietnie :)
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie chciałam zrobić z puszek po groszku, ale nie miałam ich :D Wykorzystałam wiec szklankę :)

      Usuń
  6. Genialne! A jak cudnie wyglądają, a do tego jakie tanie :)
    Sama uwielbiam takie rzeczy, chociaż nie przepadam jak mam za dużo wokół siebie, wiadomo wszystko z umiarem. Dodaję Twojego bloga do obserwacji. Takie DIY uwielbiam i muszę w końcu skorzystać. Może czas zrobić sobie pudełko na listy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - wszystko z umiarem! Ale wiele rzeczy można zrobić samemu :D
      Można wypróbować, dlaczego nie! W wolnej chwili pomajsterkuję... ;))

      Usuń
  7. Świetne pomysły !

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak uroczo wygląda ten pojemnik na długopisy! Aż szkoda, że już nie chodzę do szkoły ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Oj tam, ale długopisy na pewno są w domu ;)

      Usuń
  9. Powiem że oryginalny pomysł na te organizery :D Dzięki tej płycie wyglądają mega efektownie!
    zapraszam: igway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi przemiło, że pomysł się podoba! :) Dziękuję!

      Usuń
  10. Uwielbiam takie banalne rozwiązania, które swą prostotą zachwycają. Świetna robota.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii :) Dziękuję za każdy, bardzo cenny dla mnie, ślad zostawiony na moim blogu - za każde miłe słowa wsparcia, które motywują mnie do pracy, ale również za krytykę, która pozwala mi doskonalić umiejętności! :)