poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Bukiety czerwonych róż ;)

Dobry wieczór! :) 

Na pewno wiecie, że Czerwona róża symbolizuje "trwałą namiętność, szczerą miłość oraz odwagę i pożądanie". Uważa się, że jest najlepsza do pokazania tego, że kogoś kochamy, darzymy ogromnym uczuciem.

Taki bukiet czerwonych róż zmajstrowałam... Ba! I to nie jeden... ;)




Oto, co z tego mojego majsterkowania wyszło ;)



 

1. Mniejszy, bibułkowy bukiet:




 
2. Większy, bibułkowy bukiet:




A Wy lubicie dostawać bukiety czerwonych róż? 
A może wolicie inne kwiaty? :)

---------------

Chciałabym bardzo podziękować wszystkim tu zaglądającym za przemiłe komentarze! Bardzo się cieszę, że pomysły się podobają, a takie komplementy to naprawdę dla mnie miód na serce... :) Jest mi niezmiernie miło, że tu jesteście!


Pięknego, ciepłego wieczoru Wam życzę! <3

20 komentarzy:

  1. Wow piękne bukiety :)

    Moje ulubione kwiatki to zdecydowanie róże oraz piwonie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, piwonie to dość oryginalnie :) piękne kwiaty, też lubię i dumnie kwitną każdej wiosny w ogrodzie :) dziękuję ślicznie za opinię!

      Usuń
  2. Śliczne! Ja uwielbiam bukiety z polnych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też uwielbiam polne kwiaty! Są najpiękniejsze... oczywiście zaraz po moich ukochanych tulipanach! ;)

      Usuń
  3. Urocze! Wyglądają, jak żywe :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa! :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Od jakiegoś czasu jak róże to ino różowe. Raz otrzymałam biało-różowe i te były najlepsze. Ostatni bukiecik od męża to pomarańczowe gerbery. Taki dziwny, ale wspomagał się w każdy kąt mieszkania :) Piękny bukiet wykonałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba az od ciebie takie kupie do recenzji :O
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/wondershow-volume-mascara-eveline.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają jak prawdziwe! Piękne :)
    Uwielbiam róże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łoooooo ale to wygląda magicznie... lepiej niż z kwiaciarni:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz talent, naprawdę wyglądają jak prawdziwe:D

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii :) Dziękuję za każdy, bardzo cenny dla mnie, ślad zostawiony na moim blogu - za każde miłe słowa wsparcia, które motywują mnie do pracy, ale również za krytykę, która pozwala mi doskonalić umiejętności! :)