sobota, 13 sierpnia 2016

Karteczka - babeczka ;)

Dzień dobry w sobotnie południe! :)

To dopiero mój drugi wpis na tym blogu. ;)


Wakacyjna nuda daje o sobie znać... ;)

Wczoraj wieczorem powstała taka oto karteczka, tak zupełnie bez okazji - być może doczeka się w przyszłości swojego właściciela... a raczej właścicielki. ;)








 

To dopiero moje początki w tworzeniu kartek okolicznościowych, ale mam nadzieję, że z czasem uda mi się tworzyć takie cudeńka, jakie widzę na blogach innych kobiet *.*  Naprawdę, jestem pod ogromnym wrażeniem wielu wykonań! :)


Swoją kartkę wykonałam ze zwykłych karteczek z bloków rysunkowych i technicznych, a pozostałe elementy z tego, co mi wpadło w rączki - czyli dodałam wstążeczkę i jakiś tam koralik, który przewracał się w szufladzie :D A babeczka i wycinki papierów w kropeczki... z gazet :D Ze zwykłych, kolorowych, w tym przypadku 'biedronkowych' gazetek :D. Przydały się też nożyczki ozdobne, oczywiście klej (użyłam Vikolitu) i niezawodna, dwustronna taśma. Wersja tańsza, fakt. Wolałabym mieć prawdziwe, piękne papiery przeznaczone do wykonywania takich profesjonalnych karteczek, ale póki co - jak się nie ma co się lubi... to się lubi co się ma. ;)

 Życzę wszystkim miłego odpoczynku podczas długiego weekendu... oraz głowy pełnej twórczych pomysłów! :)

5 komentarzy:

  1. Super kartka :) prosta i ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie mi tez sie bardzo podoba !
      https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/dziecko-brudne-to-dziecko-szczesliwe-5.html

      Usuń

Zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii :) Dziękuję za każdy, bardzo cenny dla mnie, ślad zostawiony na moim blogu - za każde miłe słowa wsparcia, które motywują mnie do pracy, ale również za krytykę, która pozwala mi doskonalić umiejętności! :)