wtorek, 16 sierpnia 2016

Błękitne bibułkowe róże

Cześć! :)

Dzisiaj będzie na niebiesko :D 

Chciałabym Wam pokazać bibułkowy bukiet, który stworzyłam dwa lata temu podczas swoich najdłuższych wakacji w życiu ;) To wtedy odkryłam w sobie pasję do wszelkich robótek ręcznych, a szczególnie do bibułkarstwa. :) 






Jak Wam się podoba?

Macie może podobne zainteresowania? :) 


Jeśli Ci się podoba będzie mi miło, jak odezwiesz się w komentarzu, opowiesz coś o sobie czy zaobserwujesz! :)

Ściskam!
Cudownego wieczoru! <3

22 komentarze:

  1. O ale ładne kwiatki kocham niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Mój ulubiony kolor zaraz po miętowym!

      Usuń
  2. Wygląda pięknie i profesjonalnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie nie wiedzialam ze takie potrafisz ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Kiedyś coś tam zdarzyło mi się udostępnić na fejsie, ale to był słomiany zapał :D Może teraz zacznę regularnie tworzyć ;)

      Usuń
  4. ale cudo! ja do tego typu robótek ręcznych mam dwie lewe łapki, ale za to uwielbiam decoupage!
    nataliatarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem leworęczna, więc da się! Potwierdzone info :D
      Pięknie! Decoupage jest czymś, czego również w przyszłości chciałabym spróbować, więc podziwiam Cię! To dopiero prawdziwa sztuka!

      Usuń
  5. Jak ja lubię takie rzeczy ! Obserwuje i zostaje ! Czekam na więcej !

    http://czekoladowybudym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bibułkarstwa jeszcze nie próbowałam. Bukiet wyszedł pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Jak prawdziwe. Sama mam na biurku bukiecik z różowych bibułkowych różyczek :)

    COCOCHINES BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Też robisz takie bibułkowe kwiaty? :)

      Usuń
  8. Cudne! Podziwiam ludzi, którzy posiadają taki artystyczny talent. Mi by wyszła z tego jakaś obrzydliwa pulpa ;D
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ciepłe słowa :) Na pewno nie, wbrew pozorom nie jest to wcaaaale trudne! :) zachęcam, aby spróbować! :)

      Usuń
  9. WOOW! O kurde! A ja myślałam, że to prawdziwy bukiet na pierwszy rzut oka! Ale jaja, piękny/!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  10. 41 yr old Office Assistant IV Harlie Tolmie, hailing from Guelph enjoys watching movies like "Time That Remains, The" and Rappelling. Took a trip to Kasbah of Algiers and drives a Alfa Romeo 8C 2300 Monza. odwiedz strone

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii :) Dziękuję za każdy, bardzo cenny dla mnie, ślad zostawiony na moim blogu - za każde miłe słowa wsparcia, które motywują mnie do pracy, ale również za krytykę, która pozwala mi doskonalić umiejętności! :)