poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Przepiśnik na sałatki i surówki


 

 

Hej! :) 


Pewnego dnia na terenie domu znalazłam takie coś:







Plik zwykłych, zbindowanych kartek. Po upewnieniu się, że nie należą one do nikogo z domowników i nikomu nie są potrzebne, postanowiłam je przygarnąć. ;)) Zrobiłam sobie z nich zeszyt, tzw. PRZEPIŚNIK, w którym będę sobie zapisywać i wklejać przepisy na swoje ulubione sałatki i surówki ;) Może w końcu uda mi się je uporządkować... ;)

Do wykonania takiego zeszyciku były mi potrzebne:

  • Kolorowe papiery (2 odcienie zieleni + biel),
  • Ozdobne nożyczki,
  • Standardowo - wycinki z gazet z sałatką czy inną 'zieleninką' :D,
  • Pisak / marker,
  • Cienkopis,
  • Klej Vikolit (ale przyznam, że muszę zaopatrzyć się w przyszłości w dwustronną taśmę - jestem przekonana, że lepiej się sprawdzi).
Oczywiście można użyć wieeeelu innych przedmiotów - ja akurat (jak zwykle) robiłam z tego, co posiadam. ;)


A oto i on ;)

Mój przepiśnik na sałatki i surówki







Z efektu jestem tak średnio zadowolona, czegoś mi w nim brakuje... ale może się dopatrzę i coś poprawię lub zmienię, o ile to będzie możliwe. ;) Najważniejsze, że moje sałatkowe przepisy znajdą swoje miejsce na tym świecie ;)))

Udanego popołudnia!


4 komentarze:

  1. Wow! Świetny pomysł! Gratuluje pomysłu *,*

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Do tego nie trzeba mieć wielkich zdolności... :) Każdy może spróbować! Ale dziękuję! :*

      Usuń

Zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii :) Dziękuję za każdy, bardzo cenny dla mnie, ślad zostawiony na moim blogu - za każde miłe słowa wsparcia, które motywują mnie do pracy, ale również za krytykę, która pozwala mi doskonalić umiejętności! :)