środa, 21 września 2016

Kartka "Garnitur" :)

Dobry wieczór Kochani! :)

Cicho tu u mnie od kilku dni... Zaczęłam praktyki, w weekend czeka mnie szkoła... Znacie to na pewno - znowu doba jest za krótka... ;) A poza tym dostałam "większe zamówienie" i to pochłania całe moje wieczory... A co to za zamówienie? :) Zdradzę Wam już niebawem! Mam nadzieję, że uda mi się je zakończyć w tym tygodniu. ;)

Dzisiaj jednak chciałabym zaprezentować Wam karteczkę, która będzie dla mojego Taty z okazji Urodzin. :)






Do wykonania potrzebne były:
  • 2 czarne kartki,
  • 1 biała kartka, 
  • 3 guziki,
  • Kawałek wstążeczki, 
  • Korektor,
  • Cienkopis,
  • Nożyczki,
  • Klej - najlepiej jakiś mocniejszy. ;)
 W necie jest wiele takich karteczek i wzorów/szablonów, więc z łatwością możecie stworzyć podobną. :) Reszta zależy tylko i wyłącznie od Waszej wyobraźni! :)

Ja swoją przyozdobiłam wstążką atłasową, guzikami, a "szwy" na koszuli wykonałam zwykłym cienkopisem, natomiast te na garniturze zrobiłam... zwykłym korektorem. ;)

A tu jeszcze kilka ujęć:




  
I co powiecie na taki podarunek dla mężczyzn?
Zbliża się Dzień chłopaka (30.09.), więc... jeśli ktoś nie ma pomysłu - zachęcam, by wykonać podobną karteczkę własnoręcznie! :)

Życzę Wam, aby ten ostatni, letni wieczór był przepiękny i ciepły! :)
Pozdrawiam! <3

20 komentarzy:

  1. bardzo efektownie wygląda ta kartka, Twój Tata na pewno będzie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna kartka super przeszycia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka! Naprawdę piękne wykonanie :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na prezent :) Wiele razy widziałam tego typu propozycje na prace dla dzieci do wykonania z okazji Dnia Ojca bądź Dziadka.
    Twoje wykonanie na pewno należy do wyjątkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna. Dobrze to zaprojektowałaś i wykonałaś. Na pewno się tacie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności! Bardzo ciekawie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny garnitur!!! Oj dawno nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka świetna sprawa! Ja jedyne co robię samodzielnie z różnych rzeczy, to ozdoby metodą decoupage-do tego mam dryg. Niestety inne robótki ręczne nie są dla mnie :(

    Pozdrawiam :*
    Weronika z bloga http://platinumredhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja własnie decoupage'u nie próbowałam, a bardzo bym chciała... Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii :) Dziękuję za każdy, bardzo cenny dla mnie, ślad zostawiony na moim blogu - za każde miłe słowa wsparcia, które motywują mnie do pracy, ale również za krytykę, która pozwala mi doskonalić umiejętności! :)