czwartek, 6 października 2016

Bukiet z 19 krepinowych róż! :)

Witajcie!

Czas pędzi zdecydowanie za szybko! Doba niestety kurczy się strrrasznie i mam coraz mniej czasu na swoją pasję... 
Miałam dość długą przerwę w pisaniu na blogu, mimo, że bardzo nie chciałam do tego dopuścić... Jednak mam nadzieję, że w tym miesiącu wszystko nadrobię, a Wy nadal będziecie ze mną! ;)

Zaprezentuję Wam dzisiaj bukiet z... 19 krepinowych róż! :)



 Jest jeden z ostatnich bukietów, które udało mi się stworzyć. Był wykonany na specjalne zamówienie z okazji rocznicy związku - jego wysokość to ok. 45 cm!







 Wykonanie zajęło mi parę dobrych wieczorów... :) 


To chyba największe moje krepinowe i bukietowe zlecenie jak na razie... ;) Ale bardzo się cieszę, że udało się je doprowadzić do końca! :)
Mam nadzieję, że prezent się podobał! :)

A Wam jak się podoba?


Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam pięknego wieczoru Kochani! <3

18 komentarzy:

  1. wyglądają niemalże jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne różyczki, to jedyne kwiaty jakie mi się spodobają

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt świetny! Warto bylo poświęcić kilka wieczorów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :) Na pewno osoba, która otrzymała taki bukiet była zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam taką nadzieję :) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. przepiękny bukiet ;) bardzo estetycznie i naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii :) Dziękuję za każdy, bardzo cenny dla mnie, ślad zostawiony na moim blogu - za każde miłe słowa wsparcia, które motywują mnie do pracy, ale również za krytykę, która pozwala mi doskonalić umiejętności! :)