wtorek, 13 września 2016

Mój pierwszy wianek z papierowej wikliny i bibułkowych kwiatów :)

 Witajcie! :)

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój pierwszy Wianek :) Dla mnie trochę jesienny, ale na razie do takiej pogody, przynajmniej w mojej okolicy - jest daleko, z czego baaardzo się cieszę! :) Aczkolwiek klimat jesieni, jeśli ktoś lubi... zawsze sobie można stworzyć, prawda? ;)



Wianek zrobiłam ze zwykłych kartek, które z jednej strony były wydrukowane, zapisane. :) Zwijałam z nich ruloniki tak, aby na zewnątrz był tylko biały kolor... Nie chciało mi się go malować. :) I tak samo ich zwijanie momentami wyczerpywało moją cierpliwość... :D Ruloniki zwijałam dokładnie tak, jak robi się wiklinę papierową. Następnie wygięłam z drutu okrąg, który oplatałam tymi rulonikami.



Przyozdobiłam go własnoręcznie wykonanymi kwiatami z bibuły i krepiny oraz szyszkami z popularnego żywotnika. Kolorystycznie tym razem postawiłam na róż i biel. ;) U góry zamocowałam bibułkową kokardkę.


 

Jak Wam się podoba mój pierwszy wianek? :)

Macie podobne na drzwiach do swojego domu? :)


Pozdrawiam!
Pięknego, ciepłego wieczoru! :)

18 komentarzy:

  1. Super pomysł i genialnie wygląda! :)

    Obserwuję, liczę na rewanż i Zapraszam do siebie http://faromantic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, uwielbiam takie ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wianek! :) Zazwyczaj widziałam takie z samych kwiatków, ale ten jest wyjątkowy. Zwłaszcza, że to pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja uwielbiam wianki! Twój jest śliczny, każdy wianek jest wyjątkowy :) to cudowna ozdoba!
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatki są śliczne. Będę musiała sama takie stworzyć. Osobiście korzystam z tej instrukcji i metody - https://www.youtube.com/watch?v=wMVx4Sw06CA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) widziałam tę metodę i uważam, że jest ona na pewno lepsza niż ta moja :) chociaż sama nie wypróbowałam jej jeszcze. :) tyle razy próbowałam już tworzyć coś z papierowej wikliny, ale... nie specjalnie mi ona wychodzi... :)

      Usuń

Zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii :) Dziękuję za każdy, bardzo cenny dla mnie, ślad zostawiony na moim blogu - za każde miłe słowa wsparcia, które motywują mnie do pracy, ale również za krytykę, która pozwala mi doskonalić umiejętności! :)