piątek, 9 września 2016

Zakładki do książek... z gazet! :)

Cześć! :)

Przed nami długie, jesienne wieczory. Na pewno w tym czasie częściej i chętniej sięgamy po książki... Albo w sumie, szczególnie uczniowie i studenci, po obowiązkowe lektury mniej chętnie... W takim razie można ten czas sobie umilić. ;) W jaki sposób? Zrobić samodzielnie zakładkę do książek! :)

Do wykonania są potrzebne:
  • Kolorowe gazety,
  • Klej,
  • Nożyczki,
  • Kolorowy papier,
  • Inne elementy dekoracyjne (ja użyłam ozdobnych nożyczek i wstążki).
Przedstawię Wam 3 propozycje zakładek! :)


1. Zakładka ze wstążką.





Z papieru wycinamy prostokąt o wielkości takiej, jaka ma być nasza zakładka. Na dole prostokąta robimy dziurkę za pomocą dziurkacza, przez którą "przeciągamy" wstążkę. Z dowolnej gazety czy z papieru wycinamy elementy według własnego uznania. :) Ja do wykonania swojej zakładki użyłam zdjęć z... gazetki z Lidla! :D


2. Zakładka narożna.



Tu polecam filmik, w którym świetnie wszystko jest zobrazowane:
https://www.youtube.com/watch?v=tk1hcDWRv4E

Ja swoje zakładki ozdobiłam fragmentami z gazetek z Biedronki. :) Nakleiłam te fragmenty na widoczne części.


3. Zakładka z cytatem.





Z kolorowych gazetek wycinamy pojedyncze literki lub jeśli nam się uda, całe motto... albo po prostu je drukujemy lub piszemy. :) Doklejamy resztę według własnego uznania i gotowe! ;)

Prawda, że łatwe i szybkie?! :)
 

A Wy po jakie książki sięgacie najczęściej? :)
Co ciekawego ostatnio udało Wam się przeczytać? :)

Pięknego wieczoru! :) <3

6 komentarzy:

  1. Pięknie wykonane. Nie wyglądają na ręcznie robione. Najbardziej mi się spodobała "You know my name not my story" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Powiem szczerze, że sama wiem, że są pewne niedociągnięcia, ale akurat tutaj bardziej chodziło mi o pomysł :)

      Usuń
  2. Fajny pomysł! Lubię takie kreatywne prace :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii :) Dziękuję za każdy, bardzo cenny dla mnie, ślad zostawiony na moim blogu - za każde miłe słowa wsparcia, które motywują mnie do pracy, ale również za krytykę, która pozwala mi doskonalić umiejętności! :)