czwartek, 15 września 2016

Fioletowa kartka urodzinowa :)



Hej! :)
 
Dzisiaj zaprezentuję Wam jedną z moich pierwszych kartek... Zrobiłam ją dla przyjaciółki z okazji Urodzin. Kartka jest w takiej kolorystyce, bo... moja przyjaciółka to miłośniczka fioletów - nie było więc innej opcji! :)




Do jej wykonania były mi potrzebne:
  • Bibuła w trzech kolorach: oliwkowym, lila i ciemniejszy fiolet,
  • Koraliki małe, srebrne,
  • Papiery kolorowe,
  • Cienkopis,
  • Klej,
  • Dwustronna taśma,
  • Nożyczki. ;)

Całe szczęście - z małym opóźnieniem, ale dotarła do właścicielki prawie na czas! :)A to najważniejsze!


Ciepłego wieczorku Wam życzę Kochani i serdecznie dziękuję za każde odwiedziny! <3

22 komentarze:

  1. Ale piękne! Nie mam takiego talentu. Dobrze wychodzą mi z bibuły witraże, ale to muszę mieć gotowy wzór :) Tak lubię sobie grzebać, ale nie mam jakiegoś talentu, zeby rysować :D A Ty takie rzeczy robisz! To jest piękne i napewno lepiej docenione niż taka kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki prezentują się fenomenalnie, są eleganckie i doskonale skomponowane kolorystycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała fioletowa kompozycja. Te kwiaty mnie zauroczyły.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) również pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Śliczna kartka ;) kwiaty świetnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wykonane ! :D

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, wielki talent widzę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oj talent... nie wiem czy talent, tym bardziej nie taki wielki... ;) ale bardzo lubię tworzyć! ;)

      Usuń
  7. Kartka robi ogromne wrażenie, a to, że zrobiłaś ją własnoręcznie sprawia, że jest wyjątkowa!
    Przepiękna!

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka jest boska! :) Bardzo mi się podoba!

    Zapraszam do mnie na konkurs :) Nagrody idealne do tworzenia nowych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalny pomysł. Kwiatki wyglądają jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii :) Dziękuję za każdy, bardzo cenny dla mnie, ślad zostawiony na moim blogu - za każde miłe słowa wsparcia, które motywują mnie do pracy, ale również za krytykę, która pozwala mi doskonalić umiejętności! :)