piątek, 23 grudnia 2016

Wesołych Świąt!!! :)

Kochani Czytelnicy!


Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam, abyście nigdy nie ustawali w drodze do spełniania swoich marzeń i osiągania swoich życiowych celów. Abyście w swoim życiu spotykali wielu wspaniałych, życzliwych ludzi, którzy będą Waszymi prawdziwymi przyjaciółmi. Ogromu miłości, uśmiechu na co dzień! Żebyście nigdy nie czuli się samotni, a tym bardziej osamotnieni...
Święta niech będą dla Was czasem spotkań z rodziną, czasem odpoczynku, pozbawionym smutku, nerwów i przykrych wydarzeń. Niech w tym naszym zabieganym życiu znajdzie się czas na zatrzymanie się, zauważenie drugiego człowieka, okazanie miłości, długie spacery i rozmowy... A nowy, 2017 rok niech przyniesie Wam wiele sukcesów i nadziei. Oby był stokroć lepszy od poprzedniego! :)





Rok 2016 nie był dla mnie dobrym czasem... Mimo to, udało mi się zrealizować dwa z moich marzeń - założyłam bloga i rozpoczęłam naukę w szkole policealnej na kierunku Florystyka. :)

Przede mną ciężki rok - obrona pracy licencjackiej oraz egzamin zawodowy.
Przerwę świąteczną, którą w Białymstoku mamy aż, a może tylko do 9.01.2017 r. jestem zmuszona niestety poświęcić na napisanie części pracy licencjackiej... ale mam nadzieję, że uda mi się to 'ogarnąć' w miarę szybciutko i znowu powrócę do blogowania i swojego plastycznego działania bo baaardzo za tym tęsknię! ;)



Do siego roku, Kochani! :) Wszystkiego dobrego raz jeszcze i... WESOŁYCH ŚWIĄT! <3

11 komentarzy:

  1. Hej Kochana!
    Chciałam zaobserwować bloga(aż dziwne że jeszcze tego nie robię), ale pojawia się jakiś błąd z 403, na pewno wpadnę wkrótce i zaobserwuję!

    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga dość regularnie i szczere komentarze! :)

    Również życzę Ci wszystkiego dobrego, szczęścia, miłości, spełnionych kolejnych celi i ustanowienie kolejnych marzeń! Wytrwałości w prowadzeniu bloga oraz cierpliwości i siły do tego wszystkiego co tworzysz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, udało się w końcu zaobserwować! :)
      Dodaję do zakładek w przeglądarce, by częściej wpadać!

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo, bardzo mi miło :) pozdrawiam serdecznie! I życzę wszystkiego, co najpiękniejsze w Nowym Roku!

      Usuń
  2. Wspaniałego Nowego Roku :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku! Wszystkiego dobrego :*
    Obserwuje kochana :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci aby wejście w nowy ROK było jeszcze lepsze niż poprzednie :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś na pobudzenie zmysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii :) Dziękuję za każdy, bardzo cenny dla mnie, ślad zostawiony na moim blogu - za każde miłe słowa wsparcia, które motywują mnie do pracy, ale również za krytykę, która pozwala mi doskonalić umiejętności! :)