wtorek, 31 stycznia 2017

Karteczka urodzinowa ze słodkim motywem :)

Dobry wieczór! ;)

Nie było mnie tu dość długo... :( Na szczęście są dobre wieści tej nieobecności - do zaliczenia piątego semestru na studiach zostały mi już tylko 3 egzaminy, natomiast pierwszy semestr na Florystyce uważam za zamknięty! ;)

W przerwie między uczeniem się na kolokwia postanowiłam znaleźć czas na króciutki i pierwszy w tym roku (a jak widać ostatni w miesiącu) wpis...

Na osłodę mojej niezbyt częstej obecności prezentuję Wam karteczkę urodzinową oczywiście ze... słodkim motywem! ;)




Do jej wykonania potrzebowałam różnorodnych odcieni zwykłego papieru kolorowego. :) Przydatne będą również nożyczki zwykłe oraz ozdobne, wstążeczki, cienkopis, taśma dwustronna i dobry klej! :) Wycinamy mniejsze elementy i wzory według własnego uznania i przyklejamy na karteczkę, która jest jakby naszą ,,podstawą''. :) Prawda, że łatwe? ;) 

DO DZIEŁA! ;) TY TEŻ POTRAFISZ! <3
Puść wodze swojej fantazji i kreatywności...
Twórz - wcale nie potrzebujesz drogich materiałów!
Satysfakcja murowana! ;)






Pozdrawiam! <3

19 komentarzy:

  1. Bardzo mi się ten pomysł podoba. �� Moim zdaniem na tej kartce wszystkie elementy są tak wykonane , tak ułożone , że razem tworzą słodką całość.Tylko ten krem na babeczce troszkę taki... No ale pogadamy jak sama zrobię coś takiego �� Moje pewnie będzie wyglądać jak ����No cóż.
    Zapraszam Cię do siebie , może zostaniesz na dłużej? ☺ bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K. ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie - troszkę kanciasty... :D Dziękuję za opinię ;)

      Usuń
  2. Karteczka przepiękna! Podziwiam ludzi posiadających talent manualny,hehe. Powodzenia na studiach! :)

    http://aleksandra-jakuta.blogspot.com/2017/01/sensilis-cc-krem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Taki talent ma każdy - potrzeba tylko troszkę czasu :)

      Usuń
  3. OMG! <3 Zjadłabym :D
    Przepiękne i bardzo inspirujące! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) zachęcam do tworzenia, pozdrawiam!

      Usuń
  4. Super kartka :) niby takie zwykłe, a jednak piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadam, gdyż znalazłam chwilkę Kochana!

    Kartka genialna w swej prostocie, ale trzeba puścić wodze wyobraźni :)
    Najbardziej podobają mi się te kropeczki które jakby pokazują "wszycie a kartkę" :)

    W niedalekiej przyszłości też się wezmę za taką karteczkę :)

    Gratuluję zaliczonego semestru na florystyce + trzymam kciuki za egzaminy ostateczne!(choć być może już są za Tobą) :*

    Zapraszam Cię również do mnie:
    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zachęcam! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Piękna kartka! Uwielbiam takie słodkie motywy, wszystko do siebie idealnie pasuje :) Bardzo starannie wykonana kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No z tą starannością jednak wiem, że jest nie do końca tak jak powinno... ale dziękuję! :)

      Usuń
  7. Witaj :) dziękuję za odwiedziny i witam w blogowym świecie :) słodka karteczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł ;) Zawsze byłem zwolennikiem zrobienia coś własnoręcznie, od serca niż kupowania gotowca w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie, ja też myślę podobnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii :) Dziękuję za każdy, bardzo cenny dla mnie, ślad zostawiony na moim blogu - za każde miłe słowa wsparcia, które motywują mnie do pracy, ale również za krytykę, która pozwala mi doskonalić umiejętności! :)