czwartek, 22 grudnia 2016

Trzy szybkie sposoby na malutkie z szyszek ozdoby! ;)

Dobry wieczór! :)

Jak idą przygotowania do Świąt? :)


Czasu pozostało już niewiele, ale... Zaraz przedstawię Wam sposób na stworzenie 3 ozdób z szyszek, które z powodzeniem zrobicie w mniej niż 5 minut! :) Mam nadzieję, że szczególnie chętnie z tych pomysłów skorzystają zabiegani! ;)




1)


Jak widzicie, do stworzenia tej ozdoby wykorzystałam szyszkę, plastikową nakrętkę po napoju i koralik z płatkiem śniegu! ;) Czas wykonania - yyy... 10 sekund?! :D


2)

 Szyszka w nakrętce - ale tym razem w nieco innym wydaniu, jako 'mini choinka' ;) Do jej zrobienia wykorzystałam malutkie, srebrne koraliki, które przykleiłam pojedynczo na każdej z łusek. Na 'czubek' przykleiłam gwiazdkę. ;)

3)

Szyszka jako ozdoba na choinkę :) Łuski pomalowałam na kolor biały zwykłym, szkolnym korektorem. :) Wikolitem przykleiłam czerwoną kokardkę, do której dodałam perłowy koralik. :)

Prawda, że łatwe?! :) 

A Ty jakie dekoracje świąteczne sam/-a stworzyłeś/-aś? :) Podziel się! :)


Pozdrawiam serdecznie! :* <3

4 komentarze:

  1. Fajne pomysły |:) Spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo i wzajemnie :) wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo pomysłowa!
    Szkoda że trafiłam na twój blog po świętach bo na pewno wykorzystałabym te pomysły ;-)
    Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zapraszam do pozostania ze mną na bieżąco :) a Świąteczne pomysły można wykorzystać za rok! :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii :) Dziękuję za każdy, bardzo cenny dla mnie, ślad zostawiony na moim blogu - za każde miłe słowa wsparcia, które motywują mnie do pracy, ale również za krytykę, która pozwala mi doskonalić umiejętności! :)