niedziela, 11 grudnia 2016

Stroik świąteczny! :)

Hoł, hoł, hooooł! :D

Święta coraz bliżej, a u mnie na blogu pustki i cisza od dobrych dwóch miesięcy... To nic, czas to nadrobić! ;))))

Dzisiaj byłam w szkole - na zaliczenie wykonywaliśmy  STROIK ŚWIĄTECZNY! :)

Ja sobie sprawiłam taki:








Aby go wykonać, potrzebne są:
  • Wianek ze sztucznej choinki (ja swój kupiłam w Lidlu za 6,99 zł!)
  • Jako podstawka - albo jakiś plastikowy, płaski talerzyk, albo tak jak u mnie ,,plasterek'' drewna
  • Świeca
  • Bombki 
  • Świąteczne gałązki brokatowe / kwiaty, których ogrom znajdziecie w sklepach typu Auchan i Ho-Ho. (NIGDY WIĘCEJ NIE WYBIORĘ SIĘ TAM PRZED ŚWIĘTAMI, BO ZBANKRUTUJĘ!!!) :D
  • Szyszki, orzechy, żołędzie i co się tylko da znaleźć i wymyślić! :)
  • Gąbka florystyczna do sztucznych kompozycji (ale nie koniecznie, można wykorzystać candle holdery do zamocowania świecy) 
  • I podstawa ... pistolet z klejem na gorąco, którego u mnie brakowało. Część podklejałam wikolitem, ale niestety przy stroikach nie zdał egzaminu... A pistolet to naprawdę świetna sprawa, polecam się w niego zaopatrzyć jeśli ktoś będzie tworzył jakiekolwiek ozdóbki. ;)
A jak Wam idą przygotowania do świąt?
Tworzycie jakieś świąteczne dekoracje? Pochwalcie się! :)


Czekam na Wasze odpowiedzi :)

Pozdrawiam cieplutko z (niestety...) deszczowego Białegostoku! :*

6 komentarzy:

  1. Piękny! Ja raczej idę na łatwiznę i mieszkanie przystrajam bibelotami ze sklepów. Ale to też ma swój klimat ;)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Teraz jest tyyyle cudeniek... ;) Ale zachęcam do samodzielnego wykonania - nic tak nie cieszy jak własnoręcznie stworzone dekoracje, które nadają taki świąteczny klimat! :)

      Usuń
  2. U mnie aniołki na szydełku i serwetki więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! taki jak lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) w sumie jest bardzo tradycyjny, ale jest pierwszy - od czegoś było trzeba zacząć... ;) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii :) Dziękuję za każdy, bardzo cenny dla mnie, ślad zostawiony na moim blogu - za każde miłe słowa wsparcia, które motywują mnie do pracy, ale również za krytykę, która pozwala mi doskonalić umiejętności! :)