sobota, 17 grudnia 2016

Trzy świąteczne kartki last minute! ;)

Witam! :)


Święta za pasem... Do Wigilii Bożego Narodzenia został już równiutko tydzień :) A Ty właśnie przypomniałeś/-aś sobie, że nie wysłałeś/-aś kartki do bliskich? Nic straconego! :) Zbieraj materiały i stwórz ją sam/-a! :) A w poniedziałek pędź rano na pocztę, by dotarła jeszcze przed świętami... ;)))


Dzisiaj przedstawię Wam moje 3 propozycje świątecznych kartek, które z powodzeniem możecie zrobić samodzielnie i ze swoimi dziećmi! :)

1. 

 Do wykonania tej kartki przydadzą się:
  • kolorowe kartki z bloku technicznego i rysunkowego,
  • zwykłe i ozdobne nożyczki,
  • cienkopis,
  • koraliki,
  • świąteczny obrazek, który można wyciąć z różnych materiałów (np. z gazet :))
  • kawałek sznureczka do zawiązania kokardki,
  • taśma dwustronna i  klej Wikolit.

2.

 Do zrobienia tej karteczki wykorzystałam:
  • Bibułę w kolorze oliwkowym, żółtym i czerwonym (do wykonania gwiazdy betlejemskiej),
  • Troszkę brokatu,
  • Kolorowy papier,
  • Ozdobne nożyczki,
  • Cienkopis,
  • Włóczkę do zawiązania kokardki. :))
3.
Tę ostatnią wykonałam również z podobnych materiałów. :)  

Która z kartek najbardziej przypadła Ci do gustu?
Czy jest w Twoim domu jeszcze tradycja wysyłania kartek z okazji świąt? :)


Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii! :)


Pozdrawiam serdecznie w zimowy, grudniowy wieczór! :) <3




18 komentarzy:

  1. Ciężko się zdecydować, wszystkie są piękne. Ta z gwiazdą jednak najbardziej oryginalna. :) Tyle, że prędzej dołączyłabym ją do prezentu niż wysłała - mogłaby się zniszczyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też dobry pomysł! :) podejrzewam, że nie zniszczyłaby się, bo już wysłałam podobne i doszły w całości ;))

      Usuń
  2. Fajny pomysł. Ostatnia skradła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  3. Uwielbiam własnoręczne robienie kartek :) Przepięknie je zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są wszystkie kartki, które zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grunt to pomysł i kreatywność, tak uważam, dlatego Twoje prace są wyjątkowe. Trzymam kciuki za kolejne.Dziękuję za wizyę u mnie na blogu/jeśli masz ochotę zapraszam częściej.Pozdrawiam serdecznie1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, również pozdrawiam! :)

      Usuń
  6. Wszystkie ładne, najbardziej podoba mi się ostatnia, ze względu na mroźny klimat :) lubię te kolory :)
    Ja co roku wysyłam karteczki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii :) Dziękuję za każdy, bardzo cenny dla mnie, ślad zostawiony na moim blogu - za każde miłe słowa wsparcia, które motywują mnie do pracy, ale również za krytykę, która pozwala mi doskonalić umiejętności! :)