czwartek, 6 października 2016

Plakat - serce z... gazet!

Witajcie! :)
 

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać w jaki sposób można wykonać bardzo prostą dekorację do domu! :)



Do wykonania plakatu są potrzebne:
  • ramka na zdjęcia,
  • 2 kartki z bloku (jedna z nich musi być dopasowana do rozmiaru ramki),
  • marker,
  • kolorowe gazety,
  • nożyczki, 
  • taśma dwustronna.


Najpierw na kartce z bloku narysowałam markerem kontur serca. Następnie wybrałam interesujące mnie wzory i kolory z gazet, które pocięłam na paski (można również z nich wyciąć kwadraty, trójkąty itd.). Postawiłam na kolor zielony, by plakat pasował do mojego pokoju ;) Do serca przykleiłam kawałki taśmy dwustronnej, na którą później przyklejałam równolegle do siebie paseczki z gazet.



Następnie wycięłam to serduszko według wcześniej narysowanego obrysu i tak przygotowane serce przykleiłam do tła! Pozostało tylko włożyć plakat do ramki na zdjęcie i ... gotowe! :)



Myślę, że wykonanie takiego plakatu będzie świetnym sposobem na zabawę dziećmi i będzie cieszyło oko - bo przecież... nic tak nie cieszy, jak coś, co udało się zrobić własnoręcznie! ;)

A Wam co ciekawego udało się stworzyć w ostatnim czasie?
Może również wykonaliście jakąś dekorację?
:)



Czekam na Wasze pomysły w komentarzach! Chwalcie się! ;)))


Pozdrawiam i życzę cieplutkiego wieczoru! :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł! Świetnie wyglądałyby też inne szablony zrobione w ten sposób :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :) Wystarczy tylko uruchomić swoją wyobraźnię! :) Bardzo się cieszę, że się podoba :)

      Usuń
  2. Fajny pomysł :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby prosta dekoracja ale za to jaka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka Kochana!

    Proste... a takie cieszą najbardziej! Gratki za pomysł! :)

    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i życzę miłego wieczorku!

    Zapraszam Cię również do mnie:
    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda A przy okazji można spędzić czas z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie tak! :) Szczególnie z dziećmi, na pewno byłyby zachwycone taką wspólną pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jesteś bardzo kreatywna, ja bym na to nie wpadła!
    zapraszam do mnie na konkurs, super nagrody do wygrania!
    nicoleotremba.blogspot.com/2016/11/wielki-konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam Cię do wyrażenia swojej opinii :) Dziękuję za każdy, bardzo cenny dla mnie, ślad zostawiony na moim blogu - za każde miłe słowa wsparcia, które motywują mnie do pracy, ale również za krytykę, która pozwala mi doskonalić umiejętności! :)